heiliglich,
Adj.;
meist adverbial gebraucht.
›gottesfürchtig, fromm, gläubig; die religiösen Regeln und Grundsätze eifrig befolgend‹;
zu  5.
Gehäuft alem. Belege.

Belegblock:

Gropper. Gegenw. (
Köln
1556
):
das Sacrament aber seins Leibs vnd Bluͦts [...] solt [...] heiliglich gelibt / angericht vnd gnossen werden / biß er widerkeme.
Banz, Christus u. d. minn. Seele
2099
(
alem.
,
1. H. 15. Jh.
):
Ich han min leben laider als hailclich nit verschlissen, | Das mich got sin haimliche laß wissen.
Warnock, Pred. Paulis
12, 85
(
önalem.
,
1490
/
4
):
wie hailgklich und grechtiklich die lieben altvätter, patriarchen und propheten lebtend.
Vetter, Pred. Taulers (
els.
,
E. 14. Jh.
):
Wie wolte ich mich bas bereiten und minnenklicher und heiliklicher und goͤttelicher zuͦ enpfohende den zuͦ ime selber?
Maaler (
Zürich
1561
):
Heiligklich vnnd andaͤchtigklich Gott dienen.
Kehrein, Kath. Gesangb. ;
Stackmann u. a., Frauenlob
9, 14, 21
;
Adrian, Saelden Hort
3447
;
Bihlmeyer, Seuse ;
Banz, a. a. O.
1894
;
Rieder, Gottesfr. .